RETURN HOME

SPINNING TALES CHANNEL on YouTube

________________________________________________________________________________________

June 24, 2011 Playlist

Artist Song
Austn Pitre Bosco Stomp
Austn Pitre Cajun Waltz
Austn Pitre Widow of the Gully
Austn Pitre La Valse de St. Landry
Austn Pitre Evangeline Playboys Special
Wade Fruge tit Mamou
Wade Fruge La Valse de Choupique
Wade Fruge La Valse de Grand Bois
Wade Fruge Viens Me Chercher
Leo Soileau & Mayuse Fleur Mama,Where You At
Breaux Freres Tiger Rag Blues
Narciso Martinez La Chicharonera
Roberto Rodriguez &Clemente Mendoza La Adelita
R .de Leon & I Villalobos A Palerno
Estanislado Salazar & Hermanos Mier Los Amores de Chepa
Trio San Antonio Yo Bien Quisiera
Trio San Antonio Virgencita de me Vida
Trio San Antonio La Piedrera
Trio San Antonio Yo Me Enamore
Los Pinguinos del Norte El Corrido de Juan Garcia
Los Pinguinos del Norte Errante Pasajero
Los Pinguinos del Norte La Atascada
Los Pinguinos del Norte El Chocolate